2013. március 21., csütörtök

07.

Undorító látványt nyújtott,ahogy az a lány kellette magát.És ez Zayn-nek tetszik?Istenem,melyik bolygóról esett ide ez a szerencsétlen?Hogy tetszhet egy ilyen gyökér lány neki,aki valószínűleg kettőig sem tud elszámolni?Valószínűleg csak egy éjszakára kellene Zayn-nek,nem többre.
 Mérgesen bár,de odasétáltam hozzájuk,és megpróbáltam kedves lenni.Kevés sikerrel,mivel a lány kihozta belőlem az ördögöt.
-Te lennél az a szerencsétlen,akit Zayn hazavitt?-kérdezte,amikor Zayn elment valami ütős piáért
-Talán gond?Ó bocs,hogy nem egy ilyen nyomorékot vitt haza,mint te.Egyet mondok...szakadj le róla,mert a végén te jársz rosszul.-másztam a képébe,de végig a szemeibe néztem.
-Miért?Mi lesz?Talán megversz?Na azt megnézem...-csodálkozott.Gondolatban már nyolcszor megöltem,de az újonnan kiváltott gonosz nézésemet meglátva,elbizonytalanodott.
-Megmondtam.Szakadj le róla!-mondtam utoljára.Végszóra megérkezett vitánk tárgya,vagy inkább személye,aki furcsállta a köztünk lévő feszültséget
-Zayn!Én hazamegyek.Nem érzem jól magam. -forgattam a szemeimet,és próbáltam a rosszul lévős arcot vágni.
-Hazakísérlek.-ugrott mellém,én pedig diadalittasan kacsintottam hátra a lánynak,aki már feledésbe is merült
-Ki volt az a lány?-kérdeztem,amikor kiértünk az utcára
-Hogy ő?Ja,ő csak Melinda volt,egy régi barátom.
-Nekem úgy tűnt,hogy több volt ott,mint barátság.-forgattam a szemeimet
-Szóval csak ezért jöttünk el?Hogy elmondd,az a lány többet akart?Én is észrevettem.Talán én is többet akartam volna tőle,mint szimpla barátság.-motyogta,ami hallatán megfagyott bennem a vér.
  Megálltam a járda közepén,és torkom szakadtából akartam volna kiabálni,de befogta a számat.
-Ha elkezdesz ordibálni,esküszöm kidoblak otthonról,aztán mehetsz oda ahová akarsz.Értetted?-hangja kegyetlen volt,én pedig megijedtem.Sírni akartam volna,de valahogy nem tudtam. A kezét leengedte a számról,én pedig ingerülten ugrottam neki.-És ha többet iszol,esküszöm betartom az ígéretemet.Kipakollak otthonról.
A  hazafelé vezető úton szinte csak ő beszélt,ezzel ébren tartva engem,aki a hátán csüngött,akár egy lajhár.
-Élsz még?-paskolta meg a combomat,mire észhez tértem
-Persze-morogtam kómás hanggal,és visszahajtottam a fejemet Zayn fejére.
-Hogy lehettél ilyen idióta?Nyilvánvalóan tetszem neked,de kérlek ne haragudj rám.Én még nem tudnálak szívből szeretni.
A többi szavára nem emlékszek.
  Hajnalban ébredtem fel,még a nap sem kelt fel,de én már ébren voltam.Odakint szakadt az eső,és én sem vagyok patyolat tiszta. 
-Hol a fájdalom...Á,itt van.-kaptam ki a fiókból egy aszpirint és a Föld vízkészletének a felét kiittam a csapból.
-Te meg...Jézusom,hogy nézel ki?-szaladt a konyhába Liam,amikor meghallotta,hogy a poharakkal csörgök
-Ne haragudj,nem akartalak felébreszteni.-emeltem rá a tekintetemet.
-Mi a baj?
-Te ismersz egy Melinda nevű lányt?Vörös haj,zöld szem,szeplők...viszonylag csinos,és totál rá van kattanva Zayn-re.
-Féltékeny vagy?-mosolygott
-Nem,csak kíváncsi-hazudtam,és a hátam mögött összekulcsoltam a mutató és a középső ujjamat.
-Pedig nagyon úgy tűnik,hogy féltékeny vagy,de ha már szó esett erről a Melindáról,akkor elárulom,hogy annak idején úgy másfél éve nagyon rá volt kattanva Zayn-re.Kezdetben még tűrtük,de utána elhajtottuk a fenébe,mert Zayn egyre inkább akart vele lenni,mintsem velünk.
-Értem.
-Miért kérdezed?Honnan tudsz te Melindáról?Zayn mesélte,vagy...?
-Találkoztam vele...sajnos.Legszívesebben lelőném magam azért,hogy megismertem.-röhögtem
-Kit ismertél meg?-jöttek be a többiek a konyhába
-Melindát-adta az egyszerű választ Liam.A név hallatán azonban ledöbbentek a többiek
-Hát él még?Nem ütöttétek le egy lapáttal,amikor kidobtuk az erdőbe?-hülyéskedett Louis,de hamar visszafogta magát,amikor meglátta kegyetlenül kómás fejemet.-Úgy nézel ki,mint akit elütött egy kamion
-Majdnem-lépett be Zayn is a konyhába.-Még jó,hogy ott voltam,és visszarángattam a járdára.De jobban járnál ha lefürödnél,tényleg elég nyúzott fejed van.
-Mert szerinted egy fürdéstől jobb lesz a kinézetem?
-Ja.Nyomás!
-De...
-Menj!-mutatott lépcsőre,amin kelletlenül baktattam fel,és indultam a fürdő felé.Amint végeztem magamra kaptam egy melegítőt,és a hajamat is összefogtam,a lefolyt szemfestéket pedig kisebb harc után sikerült lemosni az arcomról.A lépcsőn baktatva azonban meghallottam Zayn-t,amint azt magyarázza,hogy soha többé ne említsék meg Melindát...és még egyéb más dolgokat,amik kiverték a biztosítékot.

1 megjegyzés:

  1. Hűű...Melinda egy álnok liba,Zayn pedig egy majom,ha neki még mindig tetszik neki.:D Hopeot sajnálom,de arra kíváncsi vagyok,hogy mi verte ki a biztosítékot nála.;)) Gyorsan hozd a következőőőt :DD

    VálaszTörlés