2013. március 18., hétfő

06.

-Még mindig ideges vagy?-tépte le rólam a takarót Liam
-Hogy a viharba ne lennék az te idióta?Ha a képedbe vágnák,hogy bocs haver,én vagyok az apád,te mit tennél?Meg amúgy is,kanyarba nem volt ahhoz,hogy az apám legyen.Nem is hasonlít rám.-motyogtam,miközben a takarómért nyújtózkodtam
-Na jó,te tudod,de ha valóban ő volt az apád,és elzavartad,agyonütlek egy lapáttal.-mondta röhögve,majd a fejemre dobta a takarót,és kislisszolt a szobából.Helyét azonban Zayn vette át.Szemei vérben forogtak.
-Talán ideges vagy?-néztem rá értetlenül,mire kiabálni kezdett velem
-Mégis,hogy küldhetted el?Hiszen alátámasztotta azt,hogy valóban ő az apád.Te meg csak úgy elküldöd a bánatba?
-Őőő...tessék?Bocs,de nem vágom,miért kell ordibálni.Én érzem,hogy a szüleim még nem tudják,hogy hol vagyok,de keresnek.Alig 24 órája ment le a riport,hogy eltűntem,és talán esetleg láttak veled.És amilyen fantasztikusan jók vagytok,a világtól elzártan,csöndben és békében éltek London egyik legeldugottabb utcájában,ahol még a madár sem jár.De ha annyira akarod,hogy megkeressem őket,és eltűnjek,akkor szólj,és távozok a rezidenciátokból.-kiabáltam a képébe hajolva
-Én...én nem akarom,hogy elmenj.-suttogta,és összecsuklott.
-Kelj fel,felfázol!-rángattam a karjánál fogva,de mintha a falnak beszéltem volna-Hé..ha nem akarod,hogy elmenjek,akkor maradok.Ezen ne aggódj már..majd ha eljön az ideje,elmegyek.Most viszont most van,és azt akarom,hogy ebben a szent minutumban állj fel a földről,vagy nyársra húzlak,és megsütlek a sütőben.Aztán csak leshetsz,ha Niall...
-Oké,felfogtam.-pattant fel vigyorogva-De ezért este el kell velem jönnöd.
-Mégis hová?Ugye nem a Marsra?
-Dehogy.Bulizni.-jelentette ki,mintha számára ez olyan lenne,mint egy normális embernek
-Te meg a bulizás?Jó,értem  én,hogy ki akarsz kapcsolódni,de nem félsz a firkászoktól?
-Kéne?
-Mondjuk.
-Akkor nem.Miért féljek,ha már egyszer ilyen harcias barátnőm van,mint te.-motyogta.A vége már nehezen esett le neki is és nekem is,de amikor felfogtuk,jót nevettünk rajta.Hogy ő és én?Mondjuk....esetleg...talán....kizárt.Hiszen még szereti Perrie-t.
-Akkor mehetünk.-ragadtam meg a kezét,és az ajtó felé kezdtem rángatni-Nem jössz?
-Mondjuk majd este,és ha átöltöztél és megfésülködtél.
-Igaz.Akkor...nyolckor találkozzunk a lépcsőnél,oké?
-Benne vagyok-kacsintott,majd további duma nélkül kiment a szobából.
-Oké.Van kemény....két órám elkészülni?!-mondtam halkan,és a szekrény elé álltam.Az ajtaját kinyitottam,a tartalma pedig rám zuhant.-Jó lenne összepakolni.Áhh,ezek milyen jók.-akadtak a kezembe a tökéletes ruhák,amikből végül a narancs színűt választottam.Még kerestem hozzá egy cipőt és egy táskát,majd bevánszorogtam a fürdőbe,ahol a tusolás után magamra kaptam az előbb említett holmikat.-Uhh..van egy kis gáz a fejemmel.Na,ne ess pánikba,a csajos dolgaid erre jók.-gondoltam magamban.Gondolataim révén elmosolyodtam.Hogy is lehetek ilyen hülye?
Két óra múlva fergeteges állapotban vártam Zayn-t a lépcsőnél,aki szokásához híven  nyolc előtt két másodperccel robbant a lépcsőhöz.
-Ilyenkor imádlak.-vigyorogtam a képébe,ő viszont csak a ruhámat tudta bámulni-Föld hívja Malik-ot!Jelentkezz ha hallasz.
-Mi?Ja..igen,hogyne.Tökéletes.-dadogta,én pedig elnevettem magam.Hogy is lehet ilyen béna?
-Eszméletlenül laza vagy ma.-jelentettem ki mosolyogva.
-Te viszont elképesztően gyönyörű vagy.Nem fájt amikor leestél a mennyből?
-Jajj,csak ezt nee...ez a mennyországos halandzsa nem a te stílusod.Mindenesetre köszönöm.
-Jaaaajj,a kis gerlepár.-állt mögénk Louis,ezzel halálra ijesztve szerény személyemet
-Louis!
-Mondd,drágám.
-Megöllek.
-Mostmiéééért?-nyávogott
-Mondjuk,mert a hátam mögött állsz,és megijesztettél.Hát csak ezért.
-Jó,jó.Elhúzok.-morogta,de még mielőtt visszament volna,súgott még valamit a mellettem álló szépfiúnak.-Aztán csak óvatosan a piával!-röhögött
-Ennek mi baja volt?Olyan,mint akit elraboltak az ufók.
-Ő mindig ilyen-jelentette ki,amin szinte egyszerre nevettük el magunkat.Nem is tudom,mi volt benne olyan vicces,de jót nevettünk.
Út közben végig röhögtünk.Hát igen,Harry hülyeségei Louis-val,meg Niall....haláli.Azonban,ami abban a bizonyos szórakozóhelyen történt,kissé megváltoztatta a Zayn-el való kapcsolatomat.

2 megjegyzés:

  1. nanemáááá' miért pont itt kell abbahagyni?Most nagyon felkeltetted az érdeklődésem :) Várom a kövit!
    XxX

    VálaszTörlés
  2. Miért mindig a legjobbnál kell abbahagyni? Na sürgősen hozd a következőt,mert érdekel,hogy mi történt a bulibaan :DD
    xoxo Vicky *-*

    VálaszTörlés