2013. március 4., hétfő

05.

-Vedd már vissza!Sztárpletykák!Kíváncsi vagyok,melyik idióta sztárt fogják az őrületbe kergetni!-kapta ki Niall kezéből a távirányítót Zayn,és visszavette arra a csatornára,amit az előbb néztünk.Amint meghallotta saját nevét,és azt,hogy egy idegen lánnyal látták ma kocogni,egyből elkeseredett-Na...azt hiszem lemondhatunk a futkosásról.Pedig milyen jó volt.-nézett rám csillogó szemekkel
-Legközelebb figyelünk-veregettem hátba mosolyogva,de valójában rosszkedvű voltam.Nemcsak amiatt,hogy a TV-ben mindenhol csak az megy,hogy Zayn egy idegennel van,és hú,most mi lesz Zerrie-vel? bla bla..Hanem amiatt is,hogy a fiúk sem tudnak együtt érzőek lenni..ezt inkább nem részletezném.
-Hé...elmegyünk bulizni?-pattant fel Harry vigyorogva,majd engem kezdett nyaggatni -Naa,gyere el velem!Meglátod jó lesz!
-Aha,biztos.De azt hiszem maradnék itt.-vigyorogtam kelletlenül.Tekintetemet ismét a tv-re emeltem,amiben most a hétköznapi hírek mentek.
"ELTŰNT!!!
A 19 éves lány egy éve tűnt el a Hyde Parkból.A szülők aggódva keresték fel a rokonokat,ismerősöket és a lány közeli barátait,de senki sem tud róla semmit.Ha valaki látta őt,kérjük hívja fel a londoni rendőrkapitányságot,és tudassák velük,hogy hol tartózkodik."

A bejelentés után egy képet is beszúrtak,amin magamat véltem felfedezni.
-Hope...nem gondolod,hogy el kéne mennünk valamerre?Jössz velem sétálni?-ráncigált fel a földről Louis,és a válaszomat meg sem várva kicibált az utcára levegőzni.Néhány percig csöndben mentünk egymás mellett,de hamar megtört a csönd.
-Nem akarok elmenni innen.-motyogtam a fiút bámulva.Azt gondoltam,hogy valami baromságot fog mondani,de nem.
-Én sem szeretném,és úgy vélem,senki sem akarja.Hidd el...senki sem akarja,hogy elmenj.Főleg Zayn.Teljesen kiakadna,ha hirtelen elvinnének,és soha többé nem jönnél vissza.
-Hmm...Zayn.-mosolyogtam elpirulva
-Na,mi ez a nagy pirulás?Ugye tetszik neked?-állított meg a járda közepén-Szóval igen.-állapította meg a valószínűt,és ő is elmosolyodott-Tudod...elárulok egy nyilvánvaló titkot.Te is nagyon tetszel neki,de nem csak neki.Másnak is....
-Kinek?-kíváncsiskodtam a képébe mászva,de ő csak szó nélkül ellökött.-Szóval nem mondod meg?
-Nem.
-Izéé vagy.-nyávogtam-Bemegyünk oda?-mutattam az út túloldalán álló gyorsbüfére
-Minek?
-Mert éhezek?
-Menjél,én hazamegyek.-fordult meg,és faképnél hagyott
-Héé!Louis!-kiabálásomat meghallva,hátrafordult,mire én a nyakába ugrottam-Ne hagyj egyedül!
-Dehogy hagylak.-vigyorgott-Vigyelek a hátamon?
-Naná!-csillant fel a szemem az ajánlatát meghallva,és másodpercek múlva már a hátán csüngtem,akár egy majom.
-Hogy nézel ki?-hallottam Liam kérdését,amikor belépett a konyhaajtón.Én nem tartottam vele,mert a nappaliban leálltam bámészkodni.
-Vigyázz!-ordított a hátam mögött valaki,de már csak a párna illatát éreztem a pofámban.-Én mondtam.-szaladt oda a szőkeség,és kikapta a kezemből a díszpárnát,és a zsákmányával együtt visszaszaladt az érkezőbe.
-Hope!Valaki téged keres.-dugta ki a fejét a konyhaajtón Liam.Arckifejezéséből leolvastam,hogy valamit furcsállhat.Körülbelül én is olyan grimasszal vágtattam be a konyhába,és amikor megláttam az asztalnál ülő férfit,ledöbbentem.
Könnyes szemekkel lépett felém,és amikor elém ért,kezei közé fogta az arcomat,és megszólított.
-Olivia.Emlékszel rám?Hogy is emlékezhetnél,hisz semmire sem emlékszel.
-Oké..elárulná,hogy ki ez a pasi?Ismerem egyáltalán magát?
-Ő az apád.És..-sutyorogta Liam,amit nem akartam meghallani
-Nem.Ő nem lehet az.Hiszen nem is hasonlít rám.Akárki lehet ő.-fakadtam ki heves hisztiben.Nyugtatásképp Zayn kezét kezdtem szorongatni,aki idegesen ücsörgött a konyhapulton-Lenne pár kérdésem.Egy..Miből gondolja,hogy a lánya vagyok?Kettő..honnan tudta,hogy itt vagyok?És nincs több kérdésem.
-Nos..Ebből gondolom,hogy a lányom vagy.-nyomott a kezembe egy képet,amin egy mosolygós kislány volt-A másodikra a válaszom..televízió.Szóval..hiszel nekem?-vonta fel a szemöldökét,én pedig kezdtem egyre jobban félni tőle
-Ezen a képen akárki lehet.
-Jajj Hope,ne legyél már ilyen naiv.Biztosan ő az apád,és azt akarja,hogy menj vele.-kezdett prédikálni Zayn
-Szóval te azt akarod,hogy menjek vele?-fordultam felé kíváncsian.-Mert ha igen,akkor már cuccolok is és eltűnök innen.De nem vele.-mutattam a mellettem ácsorgó idegenre
-Dehogy akarom.
-Pedig nagyon úgy tűnik,hogy azt akarod.-motyogtam a cipőmet vizsgálgatva,ami jelen pillanatban igen érdekesnek tűnt.
-Hope,én nem...
-Hagyjuk.Maga pedig...tűnjön innen!-morogtam ökölbe szorított kezekkel.A férfire még csak ránézni sem bírtam;valahogy felfordult tőle a gyomrom.
Egy dolgot biztosra tudok: Ő NEM AZ APÁM!

Hát megérkeztem!
Sikeresen megérkezett az ötödik fejezet,aminek a végét igyekeztem érdekesre faragni,de nem igazán jött össze.Remélem azért kapok hozzá kommenteket!:)

2 megjegyzés:

  1. Érdekes lett!:)) Remélem Hope azért nem megy el,és abban is reménykedek,hogy ez a pasas tényleg nem az apja.:DD
    Ölel: Vicky *-*

    VálaszTörlés
  2. Kedves Cindy!
    Korábban már olvastam a fejezetet, de lustaságom vagy valami egyéb dolog közbe zavart és nem tudtam neked kommentárt írni. Ezt sajnálom, de most pötyögök, mert nagyon várom a következőt!
    Az előző részek egyikében már felvillant egy emlékkép valakiről, aki bántotta Hope-t. Gyanúim szerint most épp Ő akarta elvinni, mint lányát. Illetve fogalmam sincs, ha nem ez, úgyhogy siess azzal a résszel! :)
    Kiss U. Scottie

    VálaszTörlés