2013. február 10., vasárnap

02.

Másnap idegesen csörtetett be a fekete hajú.Mintha valami baja lenne,de nem.Egy szatyorból kiborította a ruhákat,amiket az elmúlt napon vásárolt.Rámutatott a halomra,mire megszólalt:
-Akármelyiket felveheted.Mind a tiéd.-mondta hűvösen-Most megyek,hamarosan visszajövök,addig öltözz át!-morogta,majd sietősen távozott
-Ebbe meg mi ütött?-kérdeztem magamtól halkan.Végül elkönyveltem annak,hogy rossz napja lehet,így nekiállhattam a ruhakeresésnek.Rengeteg ruhát hozott,amik szebbnél szebbek,és alig tudtam választani.Nagy nehezen kiválasztottam egy tökéletesnek tűnő szettet,amibe gyorsan belebújtam.Éppen amikor a sarut húztam a lábamra,belépett Zayn,immáron kedvesebb ábrázattal.
-Látom,sikerült felöltözni.Csinos vagy.-nézett  meg jobban,kijelentésére,miszerint csinos vagyok,elpirultam.
-Köszönöm.-motyogtam,és elindultam Zayn után-Sikerült elintézni mindent?
-Mikre gondolsz?-lépkedett mellettem,közben pedig rágyújtott.Vajon én dohányzom?Biztosan nem.
-Mondjuk arra,hogy a doki nem hisztizett,amikor kijelentetted,hogy elmegyek?
-Nem.Csak azt mondta,hogy vigyázzak rád nagyon.És...mit szeretnél csinálni ha hazaértünk?-kérdezte,miután bepattant a volán mögé.
-Miért érdekel ennyire?-fordultam felé gorombán
-Miért vagy ilyen tapló?Mindegy.Hagyjuk.Azt csinálsz amit akarsz.De hatra legyél itthon.-morogta,és leparkolt egy hatalmas villa előtt.-Szia!-köszönt el,majd kipattant a kocsiból,ezzel egyedül hagyva engem.Mikor kiszálltam,még hallottam néhány ujjongást odabentről,de nem érdekelt.Elindultam felfedezni a környéket,hátha ismerős.
  Út közben rengetegen köszöntek,és szólítottak le beszélgetni,de egyikőjüket sem ismertem fel,így nem álltam szóba velük.Betértem egy kávézóba is,ahol kedvesen fogadtak,és még azt is megkérdezték,hogy hol voltam ilyen sokáig.Azt hazudtam,hogy el voltam foglalva,és azért nem jöttem.
Hat előtt hazafelé vettem az irányt.Az ajtóban megtorpantam,hiszen én nem is itt lakok,akkor most bemehetek,vagy csöngessek?Rászántam magam arra,hogy benyissak,de valaki megelőzött.
-Nem tudom hol lehet..-kiabálta hátranézve.Mikor meglátott,a szemén lehetett látni,hogy megnyugodott.-Megjöttél?
-Nem.-morogtam,majd ellökve őt az útból,bementem.A nappaliban azonban négy ideges fiúval találkoztam.-Ti..?Ti..?
-Mi..?Mi...?-folytatta a dadogásomat a göndör hajú srác
-Srácok!Ő Hope.-vigyorgott,mint a vadalma,majd lökdösni kezdett
-Ne lökdöss már!Tudok menni magamtól is.-morogtam,majd mielőtt nekilökött volna valakinek,leültem a kanapéra.Vigyorogva néztem rá,amit ő gúnyos vigyorával viszonzott.
-Hűű,de mérges valaki.-ült le mellém a göndör hajú,és egyik kezét a combomra helyezte,amit én reflexszerűen egy pofonnal jutalmaztam.
-Ne taperolj,mert te jársz rosszul.-mondtam már-már sírva
-Jó.Jó.Nem foglak,de ne verekedj.Nem tetszik ez apucinak.-motyogta,mire megforgattam a szemem,és elültem onnan.Velem ne szórakozzon.
-Liam vagyok.-nyújtotta a kezét egy kedves,nyírott hajú fiú.Talán ő a legnormálisabb az összes közül.
-Nagyon örülök,Liam.-fogtam meg a kezét,és kedvesen rámosolyogtam
-Naaa,elég lesz itt a személyes bemutatkozásból.Hope...irány az ágy.-állított fel Zayn,és felcibált az emeletre
-Mi?Csak fél hét van,hová akarsz még aludni?-értetlenkedtem
-Én nem fogok aludni.Majd te!
-De..miért?
-Mert a doki azt mondta,hogy...
-Teszek én a dokira.Na,húzzunk le a többiekhez!-mentem ki az ajtón,de félúton visszarángatott a szobába
-Nem,nem.Aludni!Most!-parancsolt rám.Ezek után fogta magát,és kiment a szobából.

****
Éjfélkor sikerült is elaludnom.Addig pedig ismeretlen helyeket rajzoltam néhány papírra.Nem tudom,hol vannak,de mintha már jártam volna ott.
Valaki halk léptekkel osont az ágyamhoz,majd a takarót felemelve mellém bújt.A fejemre adott egy puszit,és egy "jó éjt" után elaludt.
Reggel azonban egyedül ébredtem fel.Gyorsan kipattantam az ágyból,és hangos léptekkel lerobogtam a konyhába,ahol a szőke hajú és Zayn szorgoskodtak.
-Felébredtél?-emelte rám tekintetét Zayn
-Valószínűleg.-morogtam,és leültem az asztalhoz
-Reggelit?
-Ha szabad,akkor kérnék.-fordultam a szőke hajú fiú felé,aki vigyorogva elém rakta a sajtos szendvicset
-Mit terveztél mára?-ült le velem szemben Zayn
-Nem tudom.
-Van kedved ma...eljönni velem vásárolni?
-Persze.Mikor megyünk?
-Ha azt megetted,és felöltöztél.Oké?
-Remek!Akkor azonnal jövök!-pattantam fel a helyemről,és izgatottan felszaladtam a nekem szánt szobába.A szekrényhez siettem,amiből kibányásztam néhány ruhát,és a fürdőbe rohantam velük.
Amint felvettem a ruhákat és magamra aggattam a kiegészítőket,máris emberibb kinézetem lett.Még egy alapsminket is feldobtam,hogy ne nézzek ki úgy,min egy zombi.Mikor végeztem,még szép szavakat súgtam magamnak,ezek után pedig visszamentem a konyhába,Zayh-hez.
-Mehetünk?-kérdeztem lihegve
-Hűha...csinos vagy.-karolt  át a derekamnál,és kivezetett az utcára.Illedelmesen kinyitotta nekem az anyósülés felőli ajtót.
-És mit szeretnél venni?Gondolom nem a zöldségeshez rohanunk ennyire.
-Mindenféleképpen kell neked egy új telefon,mert ha elkóborolsz,akkor a fene se fog megtalálni.Ezután pedig felújítjuk a ruhatáradat.
-Ezen nincs mit újítani,hiszen te vetted ezeket.Nekem pont tökéletesek.
-Nem.Kell,és kész!
-Oké.Te tudod-csúsztam lejjebb az ülésen.
Az egyik bevásárlóközpont parkolójában leparkoltunk,majd kézen fogva elindultunk a városba.
-Ez hogy tetszik?-jött oda hozzám egy undorító rózsaszín felsővel.
-Ne akard,hogy lehányjam.-forgattam a szemeimet,és tovább vizsgálgattam a nekem való,krémszínű cipőket
-Jajj,neee...-suttogta-Már megint itt van?
-Ki?-kérdezősködtem
-Perrie.
-És ő a te...
-Volt barátnőm.Csak nem tudja felfogni,hogy a volton van a hangsúly.És idejön.
-Szia Zayn!-dobta hátra a haját,akár egy plázamacska-Rég láttalak.Ki ez a lány?
-Ő Hope.A barátnőm.-rángatott maga mellé,és adott egy puszit az arcomra
-Látom,milyen barátnőd.-morogta.Azt hiszem nem vette be ezt az "ő a barátnőm" dumát.
-Elmegyek,megnézem a...az órákat.-mondtam vigyorogva,és a választ meg sem várva elmentem onnan.A szemem sarkából figyeltem,hogy mi történik,de végül feladtam az egészet.Úgyis ismét össze fognak jönni,ezen nincs mit ragozni.

Sziasztok!
Köszönöm az előző részhez érkezett kommenteket,nagyon kedvesek vagytok.Ennek alkalmából meghoztam a második részt,amihez szintén 2 kommentet várnék!

2 megjegyzés:

  1. plázamacska :"DD nagyon jó lett,és a fogalmazásod is nagyon tetszik :)) Gratulálok ehhez a részhaz,és hamar hoz a folytatást!:))

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :) plázamacska xD (igaz, én imádom Perrie-t de akkor is :D )
    várom a folytatást!

    VálaszTörlés