2013. február 7., csütörtök

01.

-Hol vagyok?-kaptam ijedten a fejemhez,ami őrülten sajgott.
-Csak semmi hirtelen mozdulat!-jött mellém egy idősödő férfi.
-Ki maga?
-Az orvosa,és az előbbi kérdésére is válaszolnék..kórházban van.
-És ő ki?-biccentettem a fejemmel a kanapén heverő fiúra
-Ő gázolta el magát.
-Elgázolni?Mikor?
-Két napja.-morogta a doki
-Mondja,tudja a nevét?
-Azt hiszem...vagyis...igen....nem,mégsem.De talán...-akármilyen erősen is gondolkoztam,nem jutott eszembe ki vagyok.
-Tudja hol lakik?
-Nem,nem tudok én semmit.-motyogtam,és elsírtam magam.
-Hát felébredt?-kérdezte a srác,aki az előbb még békésen szundított a kanapén
-Nem,álmodsz.Na én elmentem.-keltem fel az ágyból,és az sem zavart,hogy mindenem sajog.
-Mégis hová mész?-állt elém a doki és a fura tetkós srác
-El innen.Megengeded?
-Holnap reggelig el nem mész innen.-morogta a doki,és letolta az orrán a szemüveget-Amíg nem értesíthetünk valaki arról,hogy itt vagy,addig itt kell maradnod.
-Pardon?-értetlenül fordultam a doki felé,aki vigyorogva intett egyet,majd sebes léptekkel elment.
-Szóval...-kezdett bele a mondókába a fiú,de leintettem
-Te inkább maradj csöndben.Így is elég nagy zűrt okoztál.-morogtam,és levágódtam az ágyra
-Amíg nem tér vissza az emlékezeted,hozzám költözöl.-jelentette ki,mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
-Tessék?-fordultam felé értetlenül
-Süket is vagy?Azért nem halsz bele.
-Hiszed te azt.Nem megyek én sehová sem.Maradok,vagy elmegyek innen.
-És mégis hová?Azt se tudod hol laktál.
-Ez igaz,de ez a XXI. század,és tudod már évszázadok óta vannak szállodák,ahová bármikor betérhetek.
-És miből fizetnéd?Bankkártya?Pénz?NUKU!Fogd már fel,hogy csak jót akarok neked.-emelte fel a hangját,amitől egész testemben remegni kezdtem.Akaratom ellenére is beugrott egy emlékkép.Egy dolog amire mégis emlékszek:
"Csak ma ne tegye meg!Így is elég sok kárt tett bennem,nincs rá szükségem,hogy megint megtegye.Amint ezekre gondoltam,már megjelent Ő.Kezében egy hosszú,keménynek tűnő tárgy,amivel gondolom ma fog véresre verni.Kézzel lábbal kapálóztam,sikítottam,üvöltöttem,haraptam és rúgtam,de nem hatott.Sikeresen győzelmet aratott fölöttem."
-Rendben.Elmegyek hozzád,de csak egy rövid időre.Míg meg nem tudom ki vagyok.Világos?-meredten bámultam a fiú bőrdzsekijét,de a reakcióját sikerült elkapnom.A szájáról leolvastam egy "EZAZ"-t,a kezét pedig ökölbe szorította.Gondolom gondolatban még meg is veregette a hátát.
-Szóval....hogy hívnak?-váltott témát
-Heló,neked mit mond az a szó,hogy AMNÉZIA?-kopogtattam a homlokán,amin elmosolyodott
-Igen,sokat mond nekem.Akkor nem tudod,hogy hívnak?
-Milyen okos vagy.Melyik suliba jártál?A Roxfordba?-forgattam a szemeimet,majd elléptem az ágytól-Nem tudom mi a nevem.Nem tudom hol lakok,azt sem tudom,hogy egyáltalán van-e olyan,akinek hiányzok.
-Amíg nem tér vissza az emlékezeted,hívnom kell téged valahogy.
-Ezzel arra akarsz célozni,hogy valami idióta,szappanoperába illő nevet akarsz rám aggatni,mint mondjuk az Esmeralda vagy Rosalinda vagy a franc se tudja mit?Ugye nem fogsz ilyennel kínozni,ha már egyszer idekerültem,persze Miattad.-másztam a képébe,és a mondat végén erőteljesen megnyomtam a miattad szót
-Hope.
-Mibajodvan?
-Talán nem tetszik?Nekem nagyon bejön-vigyorgott kajánul,mire a kezem az arcán csattant volna,de lefogta a kezem-Ne akard.-meredt rám hatalmas barna szemeivel,amik láttán azt hittem ott helyben elolvadok-Itt vagy lelkiekben?
-Nem.A Jupiteren tanyázok.Na,mehetünk végre?
-Hová?-értetlenkedett-Jaaa,még nem.Még egy éjszakát bent kell töltened,ráadásul semmilyen ruhád sincs,szóval elugrok vásárolni.De holnap korán hazaviszlek,hogy legyen időd ismerkedni a tereppel.Majd ha gondolod bemutatlak a barátaimnak.
-Kössz,kihagyom.-léptem távolabb tőle
-Rendben.Akkor elmegyek neked bevásárolni.Meg haza,összerámolni.-vakargatta a tarkóját-És..milyen ruhát kérsz?
-Akármilyet.Amilyet akarsz,csak ne legyen rózsaszín,és kurva lila.-motyogtam,ami hallatán hangosan felnevetett.
Volt valami Benne.Szavakkal nem tudom elmondani,de az biztos,hogy megkedveltem.

Szervusztok Földlakók!
Meghoztam az első fejezetet.Nektek hogy tetszik?Folytassam,vagy inkább ne?Na jó,ezzel nem lehangolni akarlak titeket/meg magamat sem/ ,csak rákérdeztem.Várom a kommenteket,és a szokásos 2 után érkezik a következő!

2 megjegyzés:

  1. Szia Cindy!

    Számomra szokatlanul írsz, de nagyon bejön. Vagány csaj "Hope".
    Ha van lehetőség akkor kérnék egy link-cserét és nagyon örülnék, ha írnál a történetemhez tanácsot, kritikát, bármit.
    Iszonyatosan várom a következőt, addig beosztom a többi blogod visszaolvasását.

    kissyou: Scottie

    VálaszTörlés
  2. Bahaha! Nagyon bejön a stílusod! :D Remélem nem felejtem majd el tovább olvasni a blogodat! :D

    VálaszTörlés