2013. február 3., vasárnap

0.

Sziasztok kedveseim!
Tudom,az őrületbe kergetek mindenkit azzal,hogy hetente nyitok újabb és újabb blogot.Ezért elnézést.Esküszöm,ez az utolsó.A történet prológusát rövid szövegelésem után olvashatjátok,remélem tetszeni fog!Az első részt 4 komment után fogom hozni!
Sokszor puszil titeket: Cindy

"Fogalmam sem volt merre megyek.Az erdő sötét volt.A fák körvonalát is alig lehetett látni.Néha egy-két farkas vonyításától összerezzentem,de tudtam,nem szabad megállnom.A nyomomban van.Utamat az országút szelte ketté.Sietősen ráléptem,majd szembetaláltam magam egy vakító fénnyel.A történetem itt kezdődik...."

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! :)) Bár alig pár mondatból áll, nekem már most tetszik, kíváncsi vagyok a folytatásra <3 amúgy szépen írsz :)

    VálaszTörlés
  2. Wáá Szuper! Picit kevés,de sok mindent ki lehet venni belőle.:) Hamar hozd a folytatást <3 :)))

    VálaszTörlés